Wednesday, November 23, 2011

~selamat tinggal semester 6~

assalamualaikum..

sebenarnya cerita ni dah basi dah. tapi bagi aku, cerita ni masih segar dalam ingatan.ceewah!! tanggal 17 November 2011, berakhirnya aku menjadi pelajar semester 6 dengan berakhirnya exam last paper aku.hehe. semester ni aku sebagai semester 6 hanya ada 3 papers je utk exam. walaupun sedikit, tapi susahnya mak aii... haha. 

malam sebelum paper last, aku dan kawan2 serumah pegila makan kat luar. malas nak masak + makanan basah dah abis. so, kitorang pon decide nak g makan kat Marry Brown.haha coz kami tak penah pegi makan kat situ. hehe. 

so, aku punyala bersiap. malam tu aku decide nak pakai skirt. ala2 feminin gitu. kah3. tup2 bila linda start kereta, lampu signal lak tak berfungsi.. so, korang rasa apa yang jadi???haha.. dengan sedihnya, aku pon pegi la tukar pakai jeans, tak kanla nak pegi naek moto pakai skirt??haha.. so, merempit la kami berlima ke Marry brown...






balik dari makan2 tu, aku n linda terus masuk keta. baget nak baiki apa yang patut la..ahaha..dengan helmet yang xsempat bukak lagi, macam alien je gamaknya.haha. bila ema n ena sampai umah, kitorang still lagi tengok2 keta. ema yang serba boleh tu pon bergaya umpama mekanik. tengok sana, tengok sini. haha. ena yang sengal tu + aku yang sengal sket dari ena baget2 rakam video la.kah3..kitorang dok kat luar tu macam esoknya takde paper dah.haha.kental gile!








akhirnya, keputusan telah dibuat untuk bawak g bengkel jela esok.haha..selesai sudah cerita saya. masuk je dalam rumah, terus kitorang study!! pergh..ayat xleh blah.haha..

selamat tinggal semester 6..welcome semester 7. 2 semesters to go to finish my study!!=)




No comments:

Post a Comment