Wednesday, November 23, 2011

HARIMAU MUDA MEMBAHAM GARUDA!!

assalamualaikum...

mesti semua orang tak leh lupa kan macam mana Harimau Muda kalahkan Garuda time Sukan Sea yang baru je abis semalam??? sama la jugak dengan aku. aku masih teringat betapa ketaqnya lutut cheq..dup dap dup dap je jantung ni. permainan sangat sengit dan sangat nebes.hehe. aku layan bola dekat rumah je ngan family. kekadang teringin la gak layan bola kat kedai mamak ke..tp kn kalo layan kat kedai mamak, kang terjerit2 malu lak kat orang. betul ke tidak?? haha. 


dasyatnya penangan bola sepak ni sampai aku yang dulu just kenal apex n muslim je tros leh kenal yang lelain. n kredit diberikan kepada En Zulfazhli yang banyak kenalkan aku ngan nama2 player Harimau Muda ni.haha. ha..sebut nama En Zulfazhli ni, terus buat aku jeles. mana yang tak jelesnya, boleh dikata setiap kali game sepak bola mesti die boleh pegi. jeles2!! ad satu game tu kalo tak salah aku la game Msia vs Kemboja kot, aku nmpak die dalam tv..haha..bangga siot die.


then, game yang melibatkan msia pon sibuk je die nk g gak.haha..akhirnya..msia dapat masuk final.. game msia vs indonesia pon die dpt pegi tengok kat stadium Gelora Bung Karno tu. dengan orang yang ramai nak mampos tu tak sanggup lak aku nak berhimpit-himpit kalo diberi peluang untuk pergi. haha. kang ad lak yang sesak nafas. 


berdasarkan cerita encik Zulfazhli, sebenarnya dalam stadium tu kapasiti utk 80 000 orang je. tp malam tu, dalam stadium lebey kurang 100 000 orang. sampai ada yang duduk kat tangga. kat luar stadium lak ada lagi 50 000 orang yang tak leh masuk. sila bayangkan betapa sesaknya...cepat2 bayangkan!hehe


malas la plak nak taip pepanjang ni. Jom la kita layan beberapa keping gambar yang aku curi dari album En Zulfazhli..kredit to him!! sooo layannnnn~~


tengok tiket ni. mana yang tak jelesnye..haha

bila harimau masuk padang..semua orang pandang-pandang~

Ribuan manusia merah putih.

gelagat pemain indonesia yang kecewa..

hepinya team malaysia..congrats guys!!

ni antara yang buatkan aku jeles.. Encik Zulfazhli ngan muslim tuu..=)

2 comments:

  1. Hɑ̤̥̈̊..Hɑ̤̥̈̊ɑ̤̥̈̊...ƔƔ...ape ni curi gambar org ni..

    ReplyDelete
  2. hahhaa..kn dh kredit utk kamu..sori boss!!

    ReplyDelete