Tuesday, November 29, 2011

Family Day Out~

assalamualaikum


semalam..bersamaan 28 november 2011 aku dan keluarga beriadah ke Megamall Penang.hehe. hajatnya nak pegi main boling. malam sebelum tu lagi abah dah ingatkan pukul 9 mesti dah siap. haha..tapi biasala janji melayu..pukul 9 pon ada lagi yang belum mandi la apa la..haha. akhirnya nak dekat pukul sepuluh baru la gerak.


kami sampai megamall dalam pukul 10.50pg. banyak kedai tak bukak lagi.haha.semangat nak main boling punya pasal. tup2 die tulis boling bukak pukul 12. aduyaiiiii. dengan sedikit kecewa, kami pon turun floor bawah nak pegi popular. lama jugakla family aku membeli belah di sini.haha. dalam kul 11.50, aku dan akak aku pon naik dulu coz nak booking cepat.haha.


kami main satu game je and 4 org je lawan. abah takmo lawan.haha. so kami adik beradik ni la yang menunjukkan skil memasing. nak tau sapa menang?? mestila aku..sbb aku kot yang paling selalu main boling ni.hahaha..


abes main boling, kitorang pon gerak la ke pantai bersih.hangat lit-littt..haha..kat sana kami sempat isi perut yang lapar ini.hehe.dahla aku malas nak cerita banyak.=) so...layannnnn~
















No comments:

Post a Comment