Sunday, November 27, 2011

JALAN-JALAN CARI MAKAN (PART 1) ~Mc Donalds~



assalamualaikum..

sebenarnya post ni dah lama aku nak tulis cuma mood je tak datang lagi.hehe. akhirnya malam ni aku terasa nak menulis blog la.hehe. untuk pengetahuan semua, sebelum aku dan rakan-rakan serumah menghabiskan semester 6 kami, kami ni dah buat keje gila sket.hehe. kami cadang nak pegi semua fast food yang ada kat bumi kelantan. tapi sebenarnya tak dala sampai semua fast food kami pegi disebabkan kekangan masa yang memerlukan kami untuk study. almaklumlah, exam dah nak dekat sangat time tu.hehe

di suatu malam, sedang asyik kami ni study........poyos gile study sbnrnya tak pon.haha. dalam pukul berapa tah tiba-tiba ada la seorang makhluk Allah ni cakap (aku xpasti siapa)".....jom g McD!!" haha..dan tak sangka la plak semua orang setuju.hahaha

so..kami pon mendrifkan diri ke McD Kota Bharu.hehe. masing-masing order favorite memasing. tapi yang pasti setiap orang mesti order Mc Flurry yang sedap tu..=). makan punya makan sampai tak sedar malam semakin larut. daripada ramai orang dalam tu sampai tak ramai dah.haha. naseb la ni 24hours..hehe. pas dah abes makan, kami pon decide nak balik.haha

sekian sahaja cerita Jalan-jalan Cari Makan kami di McD..hehe.. pasni aku nak cite pasal JJCM kami kt tempat lain la plak..so dibawah, sila layan gambar2 kenangan kami..=)















No comments:

Post a Comment