Monday, October 3, 2011

terima kasih cinta..=)

assalamualaikum...

hari ni aku saja nak wat entry pelik sket.hehe..nak berjiwang sket la.=)


awak,
awk yang saya kenal masa sekolah dulu,
yang kejenye asyik bergaduh je,
tapi takdir Tuhan siapa yang tahu,
akhirnya kita...(xperlu la cerita ok?)

awak,
terima kasih kerana selalu ada,
di saat saya susah dan senang,
yang selalu tolong saya kalo saya dalam kesusahan,
yang selalu sudi mendengar cerita saya,
sudi mendengar amarah saya,
sudi mendengar bebelan saya, 
sudi mendengar tangisan saya, dan
awak juga menjadi penenang bila saya susah hati..

awak,
saya tahu saya tak secantik orang lain,
saya tak secomel orang lain,
saya tak sebaik orang lain,
saya xsesempurna orang lain,
tapi...
ketahuilah yang saya akan cuba menjadi yang terbaik untuk awak..

awak,
sedangkan lidah lagi tergigit..
inikan pula tentang kita..
maafkan saya kerana selalu wat awak mara..
maafkan saya kerana saya selalu degil..
maafkan saya kerana keras kepala,
maafkan saya kerana saya selalu xdengar cakap awak..
tapi..sebagai manusia biasa..
saya juga tak lepas dari melakukan kesilapan..
maafkan saya, awak...

awak,
dulu kita jauh..
dipisahkan beberapa negeri..
sekarang kita lagi jauh..
kita di negara yang berbeza..
hanya satu yang saya harapkan..
marilah kita bersama menjaga hubungan ini..
kesetiaan, kejujuran itu penting...

awak,
saya bersyukur kepada Allah..
kerana pertemukan saya dengan awak..
kerana saya diberi peluang untuk mencintai dan dicintai.

Ya Allah,
aku memohon kepadaMu..
berkatilah hubungan ini..
kuatkan jodoh antara kami..
tunjuki kami jalan yang lurus..
jalan yang Engkau redhai...
aminnn ya rabbalalamin......




* perempuan yang baik hanya untuk lelaki yang baik..oleh itu, mari kita memperbaiki diri   supaya menjadi lebih baik ok?? =)

No comments:

Post a Comment