Tuesday, October 4, 2011

SELAMAT HARI LAHIR ABAH!! =)

Assalamualaikum..


hari ni 4 Oktober 2011 adalah hari lahir abah aku.. En Baharuddin bin Hassan. abah aku lahir tahun 1955. so tahun ni umur abah aku berapa ek? haha..fail sket la math ni. 56 thn kn..


abah aku ni tegas orangnya. kalo orang lain tengok abah pon mesti orang igt abah ni garang. tapi sebenarnya abah ni tegas sket je tapi baik hati. kalo dulu time aku kecik-kecik memang aku rasa abah garang. yela, mana taknya nak kena jaga kami adik beradik yang sangat nakal ni kan. tapi since ada adik2 aku yang last2 ni, abah dah xgarang sangat mcm dlu. abah sangat manjakan adik. yela..adik bongsu katakan..=). tapi, kalo kat sekolah, abah memang garang kot. penah aku praktikum kat sekolah abah, budak2 pon takot ngan abah.hehe. cuma adik aku je yang tak takut ngan abah dan cakap abah x garang pon.haha.. tapi kalo tak disebabkan ketegasan abah, kami adik beradik takkan jadi macam ni. sekarang ni pulak, apa je yang aku nak, mesti abah tunaikan.. tambah2 aku duduk jauh nun di kelantan.. kalau teringin nak makan ap2, bila balik umah mesti abah akan belikan...kalo aku dah abis duit, mesti abah masukkan...kalo balik naik bas n turun kat butterworth mesti abah datang ambil even pagi esoknya abah kena pegi sekolah.. tq for everything abah...=) sebenarnya banyak lagi nak tulis..tapi takkan habis kalo nak senaraikan apa jasa2 abah kat kami adik beradik.. so, cukup la aku citer sket je k...=)


abah, cik doakan semoga abah sentiasa dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur dan sihat2 selalu. terima kasih abah sebab dah didik kami adik beradik sampai sekarang. penat lelah abah, tenaga abah dan semua la kami adik beradik xmampu nak balas. hanya Allah yang mampu membalasnya.. semoga kita sekeluarga sentiasa berbahagia di bawah lindungan rahmat Allah...aminn..=)




ni abah aku..=)

amacam, garang tak muka abah??

pagi raya bersama abah n adik..=)

my luvly family....luv u all very muchhhhh!!!
p/s: saya sayang keluarga saya. mak abah thanz for everything k!! =)

No comments:

Post a Comment