Sunday, August 14, 2011

Exam week ~ SK Kedai Buloh (1) ~

assalamualaikum semua..

kali ni aku nak cerita sket pasal exam week kat sekolah yang aku praktikum sekarang. tadi kan, sebagai guru praktikum aku tak terlepas diberi tanggungjawab kena jaga kelas bebudak exam..hoho. hari ni, aku juzt kena jaga kelas 4 Alpha ja (kelas yg aku ajar sains). 

memula pas bagi kertas peksa tu aku siap pesan lagi " sape yang cikgu nampak meniru, berbincang atau berborak, cikgu akan rampas kertas kamu serta merta! " haha.garang x? alhamdulillah bebudak ni nak dengar cakap aku. memula duduk tu bley tahan lagi. tapi bila dah masuk 30 minit seterusnya..haha mata dah mula nak terkatup.haha..teroknya cikgu ni.haha tapi xpela. nama pon bulan puasa kan.

di saat aku ngah boring2 tu, aku pon capture la gambar bebudak ni tengah khusyuk jawab exam..khusyuk ke???haha. ok2.silakan tengok gambar di bwh..

jawab2...

Qois~ antara yang siap awal..

cikgunya yang tgh boring sangat tu =)

time ni ramai dah siap dh. sebok nk wt keja lain.

murid-muridku~
bila jaga exam ni teringat plak time aku sekolah rendah dulu. SKSK. miss u so much!! rindu kenangan kat sana. banyak sangat2 pahit manis kat sana. jom layan gambar aku time sekolah rendah dulu.. layannnnn~~~

ni gambar aku time darjah 6 ngan cikgu fauzi..=)

ngan teacher adlin..teacher garang tp best!

ni cikgu Kasma..sibuk uruskan hal kami..tQ cikgu!!

Cikgu2 SKSK..miss u guys!

2 comments:

  1. Haha.. Alsan je tuu..kalo bukan tyme pose pon mmg kuatt tdo gak. Hehe

    ReplyDelete