Friday, August 12, 2011

~Kisah praktikum ku~ ( Chapter 1 )


Pejam celik pejam celik, rupanya aku dh pon menjalani praktikum fasa 2. kalini lama sket praktikumnya. 2 bulan. fasa 1 just sebulan je. sedar tak sedar tinggal 2 minggu je lagi untuk aku tamatkan praktikum fasa dua. tetibe aku jadi rindu kat murid-murid sekolah lama aku. SK PENDEK..

Banyak kenangan pahit dan manis sepanjang berada di sekolah tu. aku belajar erti kehidupan dan betapa sushnya nk jadi cikgu ni rupanya.

Kat Sekolah Kebangsaan Pendek aku ngaja darjah 2,3,4 dan 5. kira macam dah ajar semua tahun dah. Sangat rindu dengan telatah dorang. walaupun kekadang dorang menaikkan darah aku, tapi sekarang bila fikir2 balik aku rindu semua kenangan tu. hehe...

Jom kita layan gambar yang aku dh amek sebagai kenangan dalam hidup ni.=)

My practicum mate..=)

My year 4 class...miss u

Mereka juga sangat best!

Year 2..mereka sangat comel!

sesat sorang..haha CIKGU WARDAH

Dorg ceriakan hari-hari saya~

Miss u gurls..

peace!!

ni plak darjah 3..sangat la nakal. nk tercabut anak tekak cikgu tau.=)

Sekian sahaja cerita praktikum aku untuk kali ini. aku akan update cerita sekolah praktikum yang terbaru akan datang k. Wait for SK Kedai Buloh (1) plak ok!! =)

2 comments:

  1. tengah boring rajin la update blog kn..sat g pekasam balik haha

    ReplyDelete
  2. hahhaha...
    ap ni..mendownkn org..
    cuba bg semangat sket...haha

    ReplyDelete