Thursday, December 9, 2010

Anniversary kite!!


assalamualaikum....dan salam 1 Malaysia..haha
   dh lama dh tak update blog ni.kemalasan melanda. 3hb 12 aritu genaplah 5 tahun hubungan aku dengan si dia.hehe. alhamdulillah..tp ad cite menarik disebalik hari tu. nk dijadikan cerita, pada jumaat tu, kitorg adik beradik mmg dh janji nk p pasar mlm.tup2, aku pening pale yang teramat la.so aku terpaksa xpegi pasar malam n ak tido sahaja.hehe..

   then, ble adik n kakak aku balik trus dorg bg kek kat aku.aku dengan muka bangun tidonye apa lagi, gelabah la.hahahaha..then ble bukak bungkusan kek tu, tersergam indah lah sebuah kek..hehe..berpeluh2 den.huhu

   pastu, tanpa berlengah waktu tros la potong kek dan makan!!!!hahaha...

   owh awk...patotla malam tu tanya apa yang sy teringin sgt nk mkn..rupenya nk bg surpise rupenye..haha n thanz to my sisters yg tolong komplot skali ngan si buah ati saya tu..haha.

  thanz awk..4 da surprise. surprise awk mmg gila!!haha..n thanz gak utk kek n lelain..hOhO...







Thanz awak....luv u..=P

p/s: 1437..InsyaAllah..(^_^)..sy suka mkn aiskrim..kek aiskrim yg sedap~

3 comments: